Internet banking Login Become a customer Service network

News and events

Unibank's strategy for the period 2021-2023 was developed with the participation of international experts
11.06.2021
Unibank is entering a new phase of development. On May 4, the Executive team presented the Supervisory Board with the 2021-2023 Vision and Strategy. Bank’s mission is to be the bank of first choice for clients and to create long-lasting value for all stakeholders by providing customer centric financial services and innovative solutions. Four key priorities have been identified by the Management of Unibank in order to achieve the bank’s goals and support the bank’s overall vision and mission. There are two priorities that stand out the most: overarching focus on customer experience and needs, and digital and technological transformation. The new strategy is building on the firm foundations of the strong value system, the vision of its shareholders and will draw on the resources of a transformed technology platform and relentless and energetic team to make the strategy a success.
VACİB MƏLUMAT
05.01.2021
Məlumat üçün bildiririk ki, 05.01.2021-ci il tarixindən etibarən “Cinayət yolu ilə əldə edilmiş pul vəsaitlərinin və ya digər əmlakın leqallaşdırılmasına və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsinə qarşı mübarizə haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun və Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsinin 76.1-1-ci maddəsinə əsasən mədaxil və məxaric əməliyyatı zamanı, əməliyyatı aparanın şəxsiyyət vəsiqəsinin təqdim edilməsi tələb olunacaqdır, nağdsız köçürmə zamanı vəsait alan fiziki şəxs olduqda, bu şəxsin FİN-kodu qeyd olunmalıdır. Qanunun bu tələbi, ödəniş aparmış və almış şəxsin (şəxslərin) qanunvericiliyə uyğun olaraq identifikasiya edilməsinin, yəni, müştərinin və benefisiar mülkiyyətçinin eyniləşdirilməsi və verifikasiyası məqsədini daşıyır.
Products
News
Other