Korporativ İdarəetmə Komitəsinin vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
• “Banklarda
korporativ idarəetmə Standartları”nın 18-ci hissəsində göstərilən prinsipləri rəhbər
tutaraq, Bankın mükafatlandırma siyasətini hazırlamaq və təsdiq üçün Bankın
Müşahidə Şurasına təqdim etmək;
• Mükafatlandırma
prosesinə nəzarət etmək, o cümlədən ildə ən azı bir dəfə Risklərin idarə edilməsi
Komitəsi ilə birlikdə mükafatlandırma sisteminin səmərəliliyini qiymətləndirmək;
• Mükafatlandırmanın
həcmi üzrə təklifləri “Banklarda korporativ idarəetmə Standartları”nın 18-ci
hissəsinə uyğun olaraq Bankın Müşahidə Şurasına təqdim etmək;
• Korporativ
katibin mükafatlandırılmasını müəyyən etmək;
• Xüsusi
kateqoriyaya aid olan işçilər üzrə əsas fəaliyyət indikatorlarının icrasını
qiymətləndirmək;
• Daxili və kənar
hadisələrin Bankın mükafatlandırma siyasəti və prosesi üzərində təsirini nəzərdən
keçirmək;
• Bankın təşkilati və idarəetmə strukturunun
korporativ idarəetmə standartlarına uyğunluğuna nəzarət etmək, aşkar olunan
uyğunsuzluqlar və onların səbəbləri barədə Müşahidə Şurasını məlumatlandırmaq,
onların aradan qaldırılması və korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi ilə
bağlı Müşahidə Şurasına təkliflər vermək;
• Korporativ idarəetmə ilə
bağlı qanunvericilikdə baş verən dəyişikliklərin tətbiqi barədə
Müşahidə Şurasına təkliflər vermək;
• Bankın korporativ idarəetməsinə dair
ictimaiyyətə açıqlanacaq məlumatların vaxtında açıqlanmasını və dürüstlüyünü təmin
etmək;
• Müşahidə Şurası, İdarə Heyəti və Müşahidə
Şurasının komitələrinin üzvlüyünə yeni və potensial namizədlərlə bağlı tövsiyə
və rəy vermək;
• Müşahidə Şurası, onun komitələri və İdarə Heyəti
üçün kadr ehtiyatının formalaşdırılması prosesinə nəzarət etmək;
• Müşahidə Şurasının və Müşahidə Şurasının
komitələrinin müstəqil üzvlərinin təyinatı, vəzifələri və muzdun ödənilməsinə
dair meyarları müəyyənləşdirmək;
• “Banklarda
korporativ idarəetmə Standartları”nda və (və ya) Bankın “Müşahidə Şurası və onun komitələri tərəfindən
müstəqil kənar ekspert xidmətindən istifadə” Qaydalarında nəzərdə tutulmuş
hallarda müstəqil kənar ekspertin seçilməsi meyarlarını müəyyənləşdirmək.
• Risk iştahası bəyannaməsinə, risklərin idarə edilməsi siyasətinə və
qaydalarına, risk limitlərinə, habelə onlara dəyişikliklərə baxılması və təsdiq
olunmaq üçün Müşahidə Şurasına təqdim edilməsi;
• Məcmu və ayrı-ayrı risk növləri üzrə Bankın cari və gələcəkdəki risk
iştahasına, habelə risk iştahasına əməl edilməsi üzrə indikatorlara dair
Müşahidə Şurasına təkliflərin verilməsi;
• Bankın risklərin idarə edilməsi siyasətinin azı ildə bir dəfə nəzərdən
keçirilməsi;
• Bankın fəaliyyətinin risklərin idarə edilməsi siyasətinə uyğunluğunu təmin
edən prosedurların mövcudluğuna, habelə İdarə Heyəti tərəfindən risk iştahası bəyannaməsnin
tətbiqinə nəzarət edilməsi;
• Bankın risk mədəniyyətinin vəziyyətinə və risklərin idarə edilməsi siyasətindən,
risk limitlərindən kənarlaşmasına dair Müşahidə Şurasına hesabat verilməsi;
• Baş Risk İnzibatçısı ilə əməkdaşlıq edilməsi və onun fəaliyyətinə nəzarət
edilməsi;
• Kapital və likvidliyin idarəedilməsi üzrə Bankın hədəflərinin, habelə
Banka xas bütün risklərin, o cümlədən kredit, bazar, əməliyyat, reputasiya və
digər risklərin Bankın risk iştahasına uyğunluğuna nəzarət edilməsi;
• Baş Risk İnzibatçısından və aidiyyəti struktur bölmələrdən Bankın cari
risk profili, risk mədəniyyətinin cari vəziyyəti, risk iştahası və risk limitlərinin
istifadəsi, risk limitlərinin pozulması halları və risklərin azaldılması tədbirlərinə
dair hesabat alınması;
• Bankın fəaliyyətinin qanunvericiliyin, maliyyə
bazarlarını tənzimləyən hüquqi aktların və bankdaxili qaydaların tələblərinə
uyğunluğunun təmin edilməsi;
• Risklərin idarə edilməsi və komplayens funksiyalarını həyata keçirən
struktur bölmələrin rəhbərlərinin vəzifəyə təyin olunması ilə bağlı Müşahidə
Şurasına təqdimat verilməsi;
• Risklərin idarə edilməsi prosesində müəyyən risklərə yol verilməməsi və
onlardan uzaq olmaq, riskləri minimuma endirmək, müəyyən riskləri qəbul etmək,
riskləri ötürmək, riskləri lazımi qaydada yeniləmək, tətbiqi tələb edilən
hallarda, tövsiyələrin təqdim edilməsi və/və ya qərarların təklif edilməsi;
• Bankın strukturuna və iş proseslərinə risklərin monitorinqinin və aradan
qaldırılmasının səmərəli alətlərinin daxil edilməsi;
• Maraqlar münaqişələrindən, risklər üzərində nəzarətdə olan boşluqlardan və
funksiyaların təkrar olunmasından uzaq olmaq üçün təşkilati strukturun
yaradılması sahəsində tövsiyələrin verilməsi;
• Risklərin idarə edilməsinin səmərəli proqramının risklərin profili çərçivəsində
Bankın əsaslı strateji məqamlarına və qərarlarına müvafiq olaraq, ətraflı
hesabatların tərtib edilməsi, işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət
edilməsi;
• Daxili komitələrin məlumat axınları mübadiləsinin düzgün təşkil edilməsi;
• Digər daxili komitələrdən və Bankın Risklərin idarə edilməsi
Departamentindən (bundan sonra “Departament” adlandırılacaq) alınan informasiya
əsasında, Müşahidə Şurası və İdarə Heyəti üçün tövsiyələrin işlənib
hazırlanması;
• Departamentə risklərin idarə edilməsi istiqamətinə yönəlmiş göstərişlərin
verilməsi, aylıq əsasda, ondan görülmüş işlər və aşkarlanmış risk profilləri
haqqında hesabatların alınması, Komitənin iclaslarında baxılması, tələb edilən
məsələlər ilə əlaqədar təkliflərin alınması, cari fəaliyyətinə nəzarət edilməsi;
• Risklərin idarə edilməsi strategiyası, siyasəti və qaydalarına, həmçinin
onlara edilmiş dəyişiklik və əlavələrə baxılması, təsdiq olunmaq üçün Müşahidə
Şurasına təqdim olunması;
• Departamentin işinin qiymətləndirilməsi, qiymətləndirmənin nəticələri və
Bankda risklərin idarə edilməsi üzrə işin vəziyyəti haqqında Müşahidə Şurasına
və İdarə Heyətinə vaxtında, dəqiq və səhih məlumatların verilməsi, hesabatların
təqdim edilməsi;
• Risklərin idarə edilməsi üzrə işin səmərəliliyinin yüksəldilməsi məqsədi
ilə Müşahidə Şurasının, İdarə Heyətinin və Departamentin üzvləri arasında açıq əlaqə
kanalının mövcud olmasına yardım edilməsi;
• Bankın İdarə Heyəti ilə birgə fövqəladə hallar planına baxılması və
Müşahidə Şurasına təqdim edilməsi;
• Bankın məruz qaldığı risklərin vəziyyəti və risklərin idarə edilməsi
sisteminin effektivliyi barədə hesabatın hazırlanması və Müşahidə Şurasına təqdim
edilməsi;
• Götürülən risklərin Bankın risklərin idarə edilməsi strategiyasına
uyğunluğunun monitorinqinin aparılması;
• Risklərin idarə edilməsi sisteminin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı Müşahidə
Şurasına təkliflərin hazırlanması.
Audit Komitəsinin vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
• Bankda audit siyasətinin və strategiyasının müəyyən
edilməsi;
• Daxili auditin illik planlarını (Plan) təsdiq etmək
və audit bölməsinin fəaliyyətinə nəzarətin həyata keçirilməsi. Plan üzrə
büdcə daxili audit funksiyasının fəaliyyətinin təmin edilməsi üçün yetərli
olmalı və Bankın risk profilindəki potensial dəyişikliklərə uyğunlaşa bilməlidir;
• Bankın Səhmdarlarının Ümumi Yığıncağının və ya
Müşahidə Şurasının qərarı, habelə Bankın adi
səhmlərinin on faizindən artıq hissəsinə malik olan səhmdarların, İdarə
Heyətinin və ya Mərkəzi Bankın tələbi əsasında Bankın təsdiq edilmiş daxili
audit planında nəzərdə tutulmamış daxili audit yoxlamasının həyata keçirilməsi
ilə əlaqədar zəruri tədbirlərin görülməsi;
• Daxili Audit Departamentinin (bundan sonra “DAD”)
funksional fəaliyyətinə aid olan və metodoloji xarakterli olan daxili
korporativ sənədlərin təsdiq edilməsi;
• Kənar auditin təyin edilməsi ilə əlaqədar bankın səlahiyyətli
idarəetmə orqanlarına təkliflərin verilməsi;
• Kənar auditorla birgə işin təşkil edilməsi, auditin nəticə və tövsiyələrinin həyata keçirilməsinə
yardım edilməsi;
• Bankın idarəetmə orqanları ilə kənar
auditorlar, habelə nəzarət orqanları arasında əlaqələrin qurulması;
• Daxili nəzarət
və risklərin idarə edilməsi sistemlərinin təkmilləşdirilməsinə dair Səhmdarların
Ümumi Yığıncağına və Müşahidə Şurasına təkliflərin verilməsi;
• Bankın maliyyə
hesabatlarının şəffaflığına, tamlığına, onun fəaliyyətinin qanunvericiliyə və “Banklarda
korporativ idarəetmə Standartları”nın tələblərinə uyğunluğunun təmin edilməsinə
və bu məqsədlə Bankın illik və cari maliyyə hesabatlarının hazırlanması
prosesinə və nəticələrinə nəzarət edilməsi;
• Maliyyə risklərinin
yüksək olduğu sahələrin müəyyənləşdirilməsi və Bankın İdarə Heyəti tərəfindən
onların səmərəli idarə edilməsinə əminliyin əldə edilməsi;
• Maliyyə
hesabatlarına əhəmiyyətli dərəcədə təsir edə biləcək hüquqi məsələlərin nəzərdən
keçirilməsi və tövsiyələrin verilməsi;
• Komitənin vəzifə
və funksiyalarının icrası ilə əlaqədar səlahiyyətləri daxilində Bankın struktur
bölmələrinə, qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada dövlət
orqanlarının, publik hüquqi şəxslərin, yerli özünüidarəetmə orqanlarının və
qeyri-hökumət təşkilatlarının vəzifəli şəxslərinə, hüquqi və fiziki şəxslərə zəruri
məlumatların (sənədlər) əldə edilməsi ilə bağlı müvafiq müraciətlərin edilməsi;
• Bankın fəaliyyətinin
müxtəlif istiqamətləri üzrə siyasətinin formalaşdırılmasında iştirak etmək və
bu siyasətin həyata keçirilməsinə dair idarəetmə orqanlarına təkliflərin verilməsi;
• Bankın uçot
siyasətinin təkmilləşdirilməsinə nəzarət edilməsi;
• Komplayens
funksiyasına nəzarəti davam etdirməklə yanaşı Komitənin pozuntu və dələduzluq
(“fraud”) hallarına vaxtında və adekvat reaksiyasının təmin edilməsi, eyni
zamanda Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən aparılan
yoxlamaların (inspeksiyaların) nəticələrinin Komitədə müzakirə edilməsi;
• Azərbaycan
Respublikasının mövcud qanunvericiliyi, “Banklar haqqında” və “Daxili audit
haqqında” qanunlar, Azərbaycan
Respublikasının Mərkəzi Bankının normativ xarakterli aktları və bankdaxili
korporativ aktlarla nəzərdə tutulmuş digər səlahiyyətlərin həyata keçirilməsi.
Böyük İnformasiya Texnologiyaları Komitəsinin vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
• Bankın biznes məqsədləri
ilə uyğun gələn uzunmüddətli İT strategiyasını hazırlamaq və təsdiqləmək;
• İT
strategiyasının qanunvericiliyin və hüquqi aktların tələblərinə uyğunluğunu təmin
etmək;
• İT layihələrini
və təşəbbüslərini təsdiqləmək, vaxtında və büdcəyə uyğun icrasını təmin etmək;
• Proqram təminatı
lisenziyalarının inventarizasiyasını idarə etmək və onların effektiv istifadəsini
təmin etmək;
• Texnoloji dəstəyi
təmin etmək və yeni sistemləri tətbiq etmək məqsədilə digər struktur bölmələrlə
əməkdaşlıq etmək, habelə İT ilə bağlı məsələlərdə digər komitələrə və
departamentlərə məsləhətlər vermək.
• Təsdiq edilmiş
büdcəyə uyğunluğu təmin edərək texnologiyaya sərf olunan xərclərə və
investisiyalara nəzarət etmək;
• İT strukturunu
təsdiqləmək və resursların, o cümlədən personal, avadanlıq və proqram təminatının
layihələrə və əməliyyat fəaliyyətinə səmərəli bölüşdürülməsini idarə etmək;
• Bankın İT
infrastrukturuna və tətbiqlərinə dəstəyin göstərilməsi üçün ixtisaslı İT mütəxəssislərini
cəlb etmək, inkişaf etdirmək və saxlamaq;
• Sistem
nasazlıqları, məlumat itkisi, xidmətdə baş verən kəsintilər və digər İT ilə
bağlı əməliyyat risklərini müəyyənləşdirmək, qiymətləndirmək və azaltmaq;
• İnformasiya təhlükəsizliyinin
idarə edilməsinə nəzarət etmək, o cümlədən təhlükəsizlik siyasətləri və
insidentlərə reaksiya prosedurlarının hazırlanması və tətbiq edilməsini təmin
etmək;
• İnformasiya təhlükəsizliyi
tədbirlərinin effektivliyini və iqtisadi səmərəliliyini artırmaq, o cümlədən
mümkün zəiflikləri aşkar etmək məqsədilə mütəmadi audit yoxlamaları və qiymətləndirilmələr
aparmaq;
• Kiber təhdidlərdən,
məlumat sızmalarından və fırıldaqçılıqdan qorunmaq üçün etibarlı kibertəhlükəsizlik
tədbirlərini tətbiq etmək;
• ROI (“return on
investment”), xərclərin-faydaların analizi və performansın qiymətləndirilməsi
kimi metriklərdən istifadə edərək İT-nin effektivliyini ölçmək;
• İT xidmətlərinin
müəyyən edilmiş performans və etibarlılıq standartlarına cavab verməsini təmin
etmək üçün xidmət səviyyəsi müqavilələrini (SLA) müəyyənləşdirmək və idarə etmək;
• Mövcud
resursların istifadəsini təhlil etmək və performans və xidmət keyfiyyətini
maksimum artırmaq üçün yeni resursları müəyyənləşdirmək.
Aktiv və passivlərin idarə edilməsi Komitənin vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
• Bankın
vəsait yerləşdirilməsinə aid siyasət və məqsədlərini müəyyən etmək;
• İnvestisiyanın
qiymətləndirilməsinə aid yanaşmaları və limitləri təyin etmək;
• Qiymətli
kağızların/metalların portfelinin idarə olunmasını həyata keçirmək;
• Xəzinədarlıq
Departamentinin limitlərindən artıq olan məbləğdə investisiyalara baxmaq;
• İnvestisiya
portfelinin keyfiyyət və gəlirliyinin nəzarətdə saxlanılması üçün iclas keçirmək.
Korporativ İdarəetmə Komitəsinin vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
• “Banklarda
korporativ idarəetmə Standartları”nın 18-ci hissəsində göstərilən prinsipləri rəhbər
tutaraq, Bankın mükafatlandırma siyasətini hazırlamaq və təsdiq üçün Bankın
Müşahidə Şurasına təqdim etmək;
• Mükafatlandırma
prosesinə nəzarət etmək, o cümlədən ildə ən azı bir dəfə Risklərin idarə edilməsi
Komitəsi ilə birlikdə mükafatlandırma sisteminin səmərəliliyini qiymətləndirmək;
• Mükafatlandırmanın
həcmi üzrə təklifləri “Banklarda korporativ idarəetmə Standartları”nın 18-ci
hissəsinə uyğun olaraq Bankın Müşahidə Şurasına təqdim etmək;
• Korporativ
katibin mükafatlandırılmasını müəyyən etmək;
• Xüsusi
kateqoriyaya aid olan işçilər üzrə əsas fəaliyyət indikatorlarının icrasını
qiymətləndirmək;
• Daxili və kənar
hadisələrin Bankın mükafatlandırma siyasəti və prosesi üzərində təsirini nəzərdən
keçirmək;
• Bankın təşkilati və idarəetmə strukturunun
korporativ idarəetmə standartlarına uyğunluğuna nəzarət etmək, aşkar olunan
uyğunsuzluqlar və onların səbəbləri barədə Müşahidə Şurasını məlumatlandırmaq,
onların aradan qaldırılması və korporativ idarəetmənin təkmilləşdirilməsi ilə
bağlı Müşahidə Şurasına təkliflər vermək;
• Korporativ idarəetmə ilə
bağlı qanunvericilikdə baş verən dəyişikliklərin tətbiqi barədə
Müşahidə Şurasına təkliflər vermək;
• Bankın korporativ idarəetməsinə dair
ictimaiyyətə açıqlanacaq məlumatların vaxtında açıqlanmasını və dürüstlüyünü təmin
etmək;
• Müşahidə Şurası, İdarə Heyəti və Müşahidə
Şurasının komitələrinin üzvlüyünə yeni və potensial namizədlərlə bağlı tövsiyə
və rəy vermək;
• Müşahidə Şurası, onun komitələri və İdarə Heyəti
üçün kadr ehtiyatının formalaşdırılması prosesinə nəzarət etmək;
• Müşahidə Şurasının və Müşahidə Şurasının
komitələrinin müstəqil üzvlərinin təyinatı, vəzifələri və muzdun ödənilməsinə
dair meyarları müəyyənləşdirmək;
• “Banklarda
korporativ idarəetmə Standartları”nda və (və ya) Bankın “Müşahidə Şurası və onun komitələri tərəfindən
müstəqil kənar ekspert xidmətindən istifadə” Qaydalarında nəzərdə tutulmuş
hallarda müstəqil kənar ekspertin seçilməsi meyarlarını müəyyənləşdirmək.
• Risk iştahası bəyannaməsinə, risklərin idarə edilməsi siyasətinə və
qaydalarına, risk limitlərinə, habelə onlara dəyişikliklərə baxılması və təsdiq
olunmaq üçün Müşahidə Şurasına təqdim edilməsi;
• Məcmu və ayrı-ayrı risk növləri üzrə Bankın cari və gələcəkdəki risk
iştahasına, habelə risk iştahasına əməl edilməsi üzrə indikatorlara dair
Müşahidə Şurasına təkliflərin verilməsi;
• Bankın risklərin idarə edilməsi siyasətinin azı ildə bir dəfə nəzərdən
keçirilməsi;
• Bankın fəaliyyətinin risklərin idarə edilməsi siyasətinə uyğunluğunu təmin
edən prosedurların mövcudluğuna, habelə İdarə Heyəti tərəfindən risk iştahası bəyannaməsnin
tətbiqinə nəzarət edilməsi;
• Bankın risk mədəniyyətinin vəziyyətinə və risklərin idarə edilməsi siyasətindən,
risk limitlərindən kənarlaşmasına dair Müşahidə Şurasına hesabat verilməsi;
• Baş Risk İnzibatçısı ilə əməkdaşlıq edilməsi və onun fəaliyyətinə nəzarət
edilməsi;
• Kapital və likvidliyin idarəedilməsi üzrə Bankın hədəflərinin, habelə
Banka xas bütün risklərin, o cümlədən kredit, bazar, əməliyyat, reputasiya və
digər risklərin Bankın risk iştahasına uyğunluğuna nəzarət edilməsi;
• Baş Risk İnzibatçısından və aidiyyəti struktur bölmələrdən Bankın cari
risk profili, risk mədəniyyətinin cari vəziyyəti, risk iştahası və risk limitlərinin
istifadəsi, risk limitlərinin pozulması halları və risklərin azaldılması tədbirlərinə
dair hesabat alınması;
• Bankın fəaliyyətinin qanunvericiliyin, maliyyə
bazarlarını tənzimləyən hüquqi aktların və bankdaxili qaydaların tələblərinə
uyğunluğunun təmin edilməsi;
• Risklərin idarə edilməsi və komplayens funksiyalarını həyata keçirən
struktur bölmələrin rəhbərlərinin vəzifəyə təyin olunması ilə bağlı Müşahidə
Şurasına təqdimat verilməsi;
• Risklərin idarə edilməsi prosesində müəyyən risklərə yol verilməməsi və
onlardan uzaq olmaq, riskləri minimuma endirmək, müəyyən riskləri qəbul etmək,
riskləri ötürmək, riskləri lazımi qaydada yeniləmək, tətbiqi tələb edilən
hallarda, tövsiyələrin təqdim edilməsi və/və ya qərarların təklif edilməsi;
• Bankın strukturuna və iş proseslərinə risklərin monitorinqinin və aradan
qaldırılmasının səmərəli alətlərinin daxil edilməsi;
• Maraqlar münaqişələrindən, risklər üzərində nəzarətdə olan boşluqlardan və
funksiyaların təkrar olunmasından uzaq olmaq üçün təşkilati strukturun
yaradılması sahəsində tövsiyələrin verilməsi;
• Risklərin idarə edilməsinin səmərəli proqramının risklərin profili çərçivəsində
Bankın əsaslı strateji məqamlarına və qərarlarına müvafiq olaraq, ətraflı
hesabatların tərtib edilməsi, işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsinə nəzarət
edilməsi;
• Daxili komitələrin məlumat axınları mübadiləsinin düzgün təşkil edilməsi;
• Digər daxili komitələrdən və Bankın Risklərin idarə edilməsi
Departamentindən (bundan sonra “Departament” adlandırılacaq) alınan informasiya
əsasında, Müşahidə Şurası və İdarə Heyəti üçün tövsiyələrin işlənib
hazırlanması;
• Departamentə risklərin idarə edilməsi istiqamətinə yönəlmiş göstərişlərin
verilməsi, aylıq əsasda, ondan görülmüş işlər və aşkarlanmış risk profilləri
haqqında hesabatların alınması, Komitənin iclaslarında baxılması, tələb edilən
məsələlər ilə əlaqədar təkliflərin alınması, cari fəaliyyətinə nəzarət edilməsi;
• Risklərin idarə edilməsi strategiyası, siyasəti və qaydalarına, həmçinin
onlara edilmiş dəyişiklik və əlavələrə baxılması, təsdiq olunmaq üçün Müşahidə
Şurasına təqdim olunması;
• Departamentin işinin qiymətləndirilməsi, qiymətləndirmənin nəticələri və
Bankda risklərin idarə edilməsi üzrə işin vəziyyəti haqqında Müşahidə Şurasına
və İdarə Heyətinə vaxtında, dəqiq və səhih məlumatların verilməsi, hesabatların
təqdim edilməsi;
• Risklərin idarə edilməsi üzrə işin səmərəliliyinin yüksəldilməsi məqsədi
ilə Müşahidə Şurasının, İdarə Heyətinin və Departamentin üzvləri arasında açıq əlaqə
kanalının mövcud olmasına yardım edilməsi;
• Bankın İdarə Heyəti ilə birgə fövqəladə hallar planına baxılması və
Müşahidə Şurasına təqdim edilməsi;
• Bankın məruz qaldığı risklərin vəziyyəti və risklərin idarə edilməsi
sisteminin effektivliyi barədə hesabatın hazırlanması və Müşahidə Şurasına təqdim
edilməsi;
• Götürülən risklərin Bankın risklərin idarə edilməsi strategiyasına
uyğunluğunun monitorinqinin aparılması;
• Risklərin idarə edilməsi sisteminin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı Müşahidə
Şurasına təkliflərin hazırlanması.
Audit Komitəsinin vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
• Bankda audit siyasətinin və strategiyasının müəyyən
edilməsi;
• Daxili auditin illik planlarını (Plan) təsdiq etmək
və audit bölməsinin fəaliyyətinə nəzarətin həyata keçirilməsi. Plan üzrə
büdcə daxili audit funksiyasının fəaliyyətinin təmin edilməsi üçün yetərli
olmalı və Bankın risk profilindəki potensial dəyişikliklərə uyğunlaşa bilməlidir;
• Bankın Səhmdarlarının Ümumi Yığıncağının və ya
Müşahidə Şurasının qərarı, habelə Bankın adi
səhmlərinin on faizindən artıq hissəsinə malik olan səhmdarların, İdarə
Heyətinin və ya Mərkəzi Bankın tələbi əsasında Bankın təsdiq edilmiş daxili
audit planında nəzərdə tutulmamış daxili audit yoxlamasının həyata keçirilməsi
ilə əlaqədar zəruri tədbirlərin görülməsi;
• Daxili Audit Departamentinin (bundan sonra “DAD”)
funksional fəaliyyətinə aid olan və metodoloji xarakterli olan daxili
korporativ sənədlərin təsdiq edilməsi;
• Kənar auditin təyin edilməsi ilə əlaqədar bankın səlahiyyətli
idarəetmə orqanlarına təkliflərin verilməsi;
• Kənar auditorla birgə işin təşkil edilməsi, auditin nəticə və tövsiyələrinin həyata keçirilməsinə
yardım edilməsi;
• Bankın idarəetmə orqanları ilə kənar
auditorlar, habelə nəzarət orqanları arasında əlaqələrin qurulması;
• Daxili nəzarət
və risklərin idarə edilməsi sistemlərinin təkmilləşdirilməsinə dair Səhmdarların
Ümumi Yığıncağına və Müşahidə Şurasına təkliflərin verilməsi;
• Bankın maliyyə
hesabatlarının şəffaflığına, tamlığına, onun fəaliyyətinin qanunvericiliyə və “Banklarda
korporativ idarəetmə Standartları”nın tələblərinə uyğunluğunun təmin edilməsinə
və bu məqsədlə Bankın illik və cari maliyyə hesabatlarının hazırlanması
prosesinə və nəticələrinə nəzarət edilməsi;
• Maliyyə risklərinin
yüksək olduğu sahələrin müəyyənləşdirilməsi və Bankın İdarə Heyəti tərəfindən
onların səmərəli idarə edilməsinə əminliyin əldə edilməsi;
• Maliyyə
hesabatlarına əhəmiyyətli dərəcədə təsir edə biləcək hüquqi məsələlərin nəzərdən
keçirilməsi və tövsiyələrin verilməsi;
• Komitənin vəzifə
və funksiyalarının icrası ilə əlaqədar səlahiyyətləri daxilində Bankın struktur
bölmələrinə, qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada dövlət
orqanlarının, publik hüquqi şəxslərin, yerli özünüidarəetmə orqanlarının və
qeyri-hökumət təşkilatlarının vəzifəli şəxslərinə, hüquqi və fiziki şəxslərə zəruri
məlumatların (sənədlər) əldə edilməsi ilə bağlı müvafiq müraciətlərin edilməsi;
• Bankın fəaliyyətinin
müxtəlif istiqamətləri üzrə siyasətinin formalaşdırılmasında iştirak etmək və
bu siyasətin həyata keçirilməsinə dair idarəetmə orqanlarına təkliflərin verilməsi;
• Bankın uçot
siyasətinin təkmilləşdirilməsinə nəzarət edilməsi;
• Komplayens
funksiyasına nəzarəti davam etdirməklə yanaşı Komitənin pozuntu və dələduzluq
(“fraud”) hallarına vaxtında və adekvat reaksiyasının təmin edilməsi, eyni
zamanda Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankı tərəfindən aparılan
yoxlamaların (inspeksiyaların) nəticələrinin Komitədə müzakirə edilməsi;
• Azərbaycan
Respublikasının mövcud qanunvericiliyi, “Banklar haqqında” və “Daxili audit
haqqında” qanunlar, Azərbaycan
Respublikasının Mərkəzi Bankının normativ xarakterli aktları və bankdaxili
korporativ aktlarla nəzərdə tutulmuş digər səlahiyyətlərin həyata keçirilməsi.
Böyük İnformasiya Texnologiyaları Komitəsinin vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
• Bankın biznes məqsədləri
ilə uyğun gələn uzunmüddətli İT strategiyasını hazırlamaq və təsdiqləmək;
• İT
strategiyasının qanunvericiliyin və hüquqi aktların tələblərinə uyğunluğunu təmin
etmək;
• İT layihələrini
və təşəbbüslərini təsdiqləmək, vaxtında və büdcəyə uyğun icrasını təmin etmək;
• Proqram təminatı
lisenziyalarının inventarizasiyasını idarə etmək və onların effektiv istifadəsini
təmin etmək;
• Texnoloji dəstəyi
təmin etmək və yeni sistemləri tətbiq etmək məqsədilə digər struktur bölmələrlə
əməkdaşlıq etmək, habelə İT ilə bağlı məsələlərdə digər komitələrə və
departamentlərə məsləhətlər vermək.
• Təsdiq edilmiş
büdcəyə uyğunluğu təmin edərək texnologiyaya sərf olunan xərclərə və
investisiyalara nəzarət etmək;
• İT strukturunu
təsdiqləmək və resursların, o cümlədən personal, avadanlıq və proqram təminatının
layihələrə və əməliyyat fəaliyyətinə səmərəli bölüşdürülməsini idarə etmək;
• Bankın İT
infrastrukturuna və tətbiqlərinə dəstəyin göstərilməsi üçün ixtisaslı İT mütəxəssislərini
cəlb etmək, inkişaf etdirmək və saxlamaq;
• Sistem
nasazlıqları, məlumat itkisi, xidmətdə baş verən kəsintilər və digər İT ilə
bağlı əməliyyat risklərini müəyyənləşdirmək, qiymətləndirmək və azaltmaq;
• İnformasiya təhlükəsizliyinin
idarə edilməsinə nəzarət etmək, o cümlədən təhlükəsizlik siyasətləri və
insidentlərə reaksiya prosedurlarının hazırlanması və tətbiq edilməsini təmin
etmək;
• İnformasiya təhlükəsizliyi
tədbirlərinin effektivliyini və iqtisadi səmərəliliyini artırmaq, o cümlədən
mümkün zəiflikləri aşkar etmək məqsədilə mütəmadi audit yoxlamaları və qiymətləndirilmələr
aparmaq;
• Kiber təhdidlərdən,
məlumat sızmalarından və fırıldaqçılıqdan qorunmaq üçün etibarlı kibertəhlükəsizlik
tədbirlərini tətbiq etmək;
• ROI (“return on
investment”), xərclərin-faydaların analizi və performansın qiymətləndirilməsi
kimi metriklərdən istifadə edərək İT-nin effektivliyini ölçmək;
• İT xidmətlərinin
müəyyən edilmiş performans və etibarlılıq standartlarına cavab verməsini təmin
etmək üçün xidmət səviyyəsi müqavilələrini (SLA) müəyyənləşdirmək və idarə etmək;
• Mövcud
resursların istifadəsini təhlil etmək və performans və xidmət keyfiyyətini
maksimum artırmaq üçün yeni resursları müəyyənləşdirmək.
Aktiv və passivlərin idarə edilməsi Komitənin vəzifələrinə aşağıdakılar daxildir:
• Bankın
vəsait yerləşdirilməsinə aid siyasət və məqsədlərini müəyyən etmək;
• İnvestisiyanın
qiymətləndirilməsinə aid yanaşmaları və limitləri təyin etmək;
• Qiymətli
kağızların/metalların portfelinin idarə olunmasını həyata keçirmək;
• Xəzinədarlıq
Departamentinin limitlərindən artıq olan məbləğdə investisiyalara baxmaq;
• İnvestisiya
portfelinin keyfiyyət və gəlirliyinin nəzarətdə saxlanılması üçün iclas keçirmək.