Məmnun
müştəri xidməti
İnternet-Banka daxil olun
Onlayn kredit müraciəti
Hesabın bronlaşdırılması
Online kredit ödənişi
Albalı şəxsi kabinet
Unimiles şəxsi kabinet
Lotereyada 2018 AZN qazan!
Off
Onlayn məsləhətçi

 
 
Təklif və şikayətlər
MÜRACİƏTLƏRIN BAXILMASI VƏ CAVABLANDIRILMASI

 ÜZRƏ DAXILI QAYDALARIN QISA İCMALI

“Müraciətlərin və Şikayətlərin idarə edilməsi” şöbəsi (bundan sonra “şöbə”) tərəfindən istehlakçıların müraciətlərinin qəbulu üçün maksimal çıxış imkanları yaradılmalı, müraciət vasitələri məhdudlaşdırılmamalıdır.

İstehlakçı müraciətlərinə baxılması və cavablandırılması məqsədi ilə istehlakçı banka minimal olaraq özü və şikayət predmeti haqda aşağıdakı məlumatları təqdim etməlidir.

·      Müraciətçinin (istehlakçının)ad soyad ata adı

·      Əlaqə nömrəsi (elektron ünvanı)

·      doğum tarixi

·      ünvan

·       müraciətin məzmunu.

Müraciətçi müraciətini banka şifahi yazılı və elektron formada göndərə bilər.

Müraciətçi şifahi formada müraciətini mərkəzi ofisdə istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi üzrə xüsusi struktur bölmənin əməkdaşlarına, çağrı mərkəzinin qaynar xəttinə,yazılı ərizəsini (təklif və ya şikayətini) bankın müvafiq filiallarında qeydiyyatdan keçirərək ümümi işlər üzrə mütəxəssislərə və ya poçt vasitəsi ilə bankın mərkəzi ofisinə  ünvanlayaraq,internet üzərindən olan elektron müraciətini isə saytımızın müvafiq hissəsində yerləşdirilmiş bölmə vasitəsi ilə elektron formada edə bilər.

Hər bir müraciətçiyə müraciətinin statusunu bilməsi üçün mərkəzləşdirilmiş baza vasitəsi ilə müvafiq kod verilir.

Müştəri müraciətçi öz kodunu saytımızda yerləşən xüsusi bölmənin müvafiq hissəsinə yazmaqla müraciətinin həll olunma statusu ilə maraqlana bilər.

   Qeydiyyatı aparılmış müraciətlər qeydiyyat bazasında ən azı 5 il müddətinə saxlanılır. İcmallaşdırılmış qeydiyyat reyestri, yarımillik əsasda bankın internet səhifəsində yaradılmış “müraciət” bölməsində yerləşdirilir və ən azı 3 il müddətində həmin bölmədə saxlanılır. İcmal məlumatlar yalnız istehlakçının sorğusu əsasında onlara açıqlanmalıdır.

Hər bir müraciətçi ona müraciəti ilə bağlı verilən cavabla razılaşmadıqda,

müraciətin yenidən araşrılması məqsədilə kredit təşkilatına təkrar müraciət etdikdə müraciətin yenidən balması və araşdırılması məsul şəxsin (müşahidə şurasının üzvünün) susi nəzarəti  altındhəyatkeçirilməli  və  müraciət  bu  məsul şəxs tərəfindən cavablandırılmadır.

   İstehlakçılar  müraciətləri  ilə  bağlı  kredit  təşkilatının  cavabı  ilə razılaşmadıqda,  onlar  hüquqlarının bərpası üçün Mərkəzi Banka,  o cümlədən  məhkəməyə müraciət edə bilərlər.
  Bank tərəfindən istehlakçıların müraciətləri ən geci 10 iş günü ərzində cavablandırılmalıdır.Müraciətlərlə bağlı əlavə araşdırma tələb edilərsə, müraciətlərin cavablandırılması 20 iş gününədək uzadıla bilər.

Hər bir istehlakçı müraciət üçün nəzərdə tutulmuş elektron ünvan, çağrı mərkəzinin qaynar xətti üçün qısa nömrəni, onunla bağlanmış müqavilərdən, bankımızın məlumat,  reklam  və  ya  yaddaş  vərəqələrindən, internet ünvanımızdan əldə edə bilər. İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi üzrə xüsusi struktur bölmə tərəfindən aşağıdakı meyarlar üzrə hesabatlar aparılır:

. istehlakçılar barəsində məlumatlar;

 . müraciətlərin sayı, xarakteri və səbəbləri;

 . müraciətlərin məhsullar və xidmətlər üz bölgüsü;

 . cavablandırılmış,  hazırda baxılan və ya imtina edilmiş müraciətlərin sayı;

kompensasiya ödənilmiş müraciətlərin sayı və kompensasiya bləğləri.

 

Qeyd olunan bu meyarlar üzrə hesabatlar məlumatların ötən dövrlərlə (aylıq, rüblük illik əsasda və s.) müqayisəli təhlil şəklində məsul şəxsə ayq əsasda təqdim olunur, rübdə bir dəfədən az olmamaqla isə müşahidə şurası tərəfindən müzakirə edilir və müvafiq qərar qəbul edillir.

MÜRACIƏTLƏRIN BAXILMASI VƏ CAVABLANDIRILMASI ÜZRƏ DAXILI QAYDALAR    

Şikayət və təklifinizi qeyd edin:
Müraciətinizin statusunu öyrən:


Suallarınız və ya şikayətləriniz var? Zəhmət olmasa zəng edin

Qaynar xətt: 117 ext. 3

Həmçinin müraciətlərinizi muraciet@unibank.az elektron poçtuna  göndərə bilərsiniz


Xidmətin poçt ünvanı: Bakı ş., AZ1022, Rəşid Behbudov küç., 55 
Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının əlaqə məlumatları:
Ünvan: AZ1014, Azərbaycan Respublikası, 
Bakı şəh., R.Behbudov küç. 32,
Tel.: (994 12) 493 11 22
Faks: (994 12) 493 55 41
Elektron poçt: mail@cbar.az

QEYDƏ ALINMIŞ MÜRACİƏTLƏRLƏ BAĞLI İCMAL MƏLUMATLAR
 

Əlaqə məlumatları
Azərbaycan Respublikası,
Bakı ş., AZ1014,
Rəşid Behbudov küç., 55
Tel: (99412) 498 22 44
Faks: (99412) 498 09 53
Teleks: 142460 UNIBK AI
E-mail: bank@unibank.az
Web: www.unibank.az
S.W.I.F.T. UBAZAZ22
INN 1300017201
Sizi maraqlandıra bilər
   Kreditlər
   Nağd kredi̇tlər
   Depozitlər
   Pul köçürmələri
   Debet kartlar
Mikrokreditlər
İpoteka krediti
Card-to-Card
Müddətli depozit
Əmək haqqı layihələri
"Proqressiv" depozit
Unicapital
Məsləhətlər
İnternet-Bank
Private Banking
PIN change
Vakansiyalar
Yığım depoziti
Filiallar və bankomatlar
Depozit qutuları
Sahibkarlar və kiçik biznes sahibləri üçün rahat kredit aləti
Ev və ya mənzil almaq istəyirsiniz? Onda ipoteka kreditlərmizdən faydalanın!
Vəsaitlərinizi bir kartdan digər karta bankomat vasitəsilə köçürün
Yüksək faiz əldə edin!
Əmək haqqının ödənilməsi sahəsində ən rahat və doğru üsul
Faizləri itirmədən vəsaitlərinizi istənilən vaxt çıxarın!
Fond bazarında peşəkar broker və diler xidmətləri
Maliyyə sahəsində Unibank-ın məsləhət xidmətlərindən faydalanın
Unibank-ın məhsul və xidmətlərindən İnternet vasitəsilə istifadə edin
Fərdi yanaşma sənətini duyun!
PİN kodu təhlükəsiz və tez dəyişmək istəyənlər üçün
Karyerasını Unibank-da qurmaq istəyənlər üçün
Vəsaitinizi artırın və bonus qazanın!
Unibank-ın istənilən filialını və bankomatını buradan tapa bilərsiniz
Qiymətli əşya və sənədlərnizi qorumaq üçün ən rahat üsul
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
ətraflı
 
© 2003 - 2017 Unibank  |   Əlaqə  |   Təklifinizi verin